wtorek, 24 marca 2015

Zacna Dyszka - najbardziej denerwujące teksty, jakie słyszałam w ciąży

Zacna Dyszka tekstów najbardziej irytujących mnie w czasie ciąży :)

  1. "Dołożę Ci porcję, bo teraz musisz jeść za dwoje" - świetnie, zwłaszcza, że mam cukrzycę :)
  2. "Co Ty masz taki mały brzuch?" - Wyobraź sobie, że się odchudzam :)
  3. "Śpij póki masz okazję, bo jak się Córcia urodzi to się nie wyśpisz" - można wyspać się na zapas?
  4. "Ale usiądź, bo na pewno ciężko Ci stać." Najlepiej położę się i będę leżeć do porodu Ooooo!
  5. "Masz zachcianki?" - oczywiście, na zwykły chleb z nutellą!!!
  6. "Ale Ty jesteś biedna - nie możesz realizować zachcianek to największą radość z ciąży tracisz" - dla mnie największa radość, to fakt, że pod sercem noszę dziecko ooooo!
  7. "Boisz się porodu?" - no co Ty, cieszę się na samą myśl o bólu :)
  8. "A czy ty możesz to jeść?/ Chyba w ciąży nie można pić wody gazowanej?" - wolę wodę gazowaną niż piwo ;)
  9. No co Ty??? Chcesz rodzić naturalnie?!! - a dlaczego miałabym sie decydować na CC?
  10. I najlepsze na koniec - "A co Ty jeszcze nie urodziłaś?!?"  - A nie, lubię leżeć w szpitalu, więc przekonałam córkę, żeby jeszcze poczekała kilka dni z przyjściem na ten świat! ;)

A Was Mamuśki co denerwuje bądź denerwowało?  Może powstanie Zacna Dwudziestka? :)

2 komentarze:

  1. MNIE TO WKURZAAL TEKST ALE JESTES GRUBA JAK WIELORYB... POCIESZAJACE BARDZO. WIDZE ZE TEZ MIALAS WESOLO HAHA

    OdpowiedzUsuń
  2. Whilst good nutrition is one of the most important facets of a child's
    health, what we give our youngsters to drink is equally as significant as the quality of food we give them to eat.
    The range of medicines for the kids comes with medicines and accessories for infants and toddlers.

    According to Ayurveda the obese persons tend
    to be more vulnerable to the subsequent diseases.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)