czwartek, 19 lutego 2015

"Stara babo..."

"Stara babo" to chyba epitet, który słyszałam dziś najczęściej... I mimo wszystko się uśmiecham ;)  To był piękny dzień... Niby luty a już kolejna wiosna w moim życiu... Jednak ta jest wyjątkowa - piękna, bo prezent dostałam już w czerwcu :)


Jestem przekonana, że gdyby nie Facebook, 3/4 znajomych, nie pamiętałoby o... 
urodzinach Mikołaja Kopernika (Buziaczek dla Kingi <3) 
ale i tak jestem szczęśliwa!
 Czeka mnie teraz półgodzinny maraton dziękczynny, ale co tam - raz w roku to nawet przyjemność ;)

Mam nadzieję, że życzenia związane z owym blogiem się spełnią!

Tak na marginesie - zauważyłam, że bardzo rzadko używam zwrotów grzecznościowych - a szkoda... Kolejne postanowienie na ten rok już wpisuję na listę ;)

Nie wiem jak Wy - Brzuchatki i Mamuśki ale ja czuje jakbym miała 21 lat!


Dziękuję za życzonka ;) 




P.S. - Aby i dla Was ten dzień kończył się uśmiechem na ustach obejrzyjcie film poniżej - tak w nawiązaniu do Walentynek, urodzinek i nadchodzącego Święta Kobiet :*

https://www.youtube.com/watch?v=Hz-nII29Is8




2 komentarze:

  1. My zawsze będziemy piękne o młode kochana;););) Ruda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hrabi- uwielbiam :) jakie to prawdziwe...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)