wtorek, 26 maja 2015

Mamusiu!

Mamuśki!  

Czy też macie tak, że kiedy pomyślicie jakież dziś święto uśmiech sam pojawia się na twarzy?

Ja tak mam!!!   

Bezcenne uczucie, kiedy wiesz, że dziś obchodzisz swoje święto - Święto Matki!

Tym bardziej, że obchodzę to święto pierwszy raz!!!

Zarówno sobie jak i wszystkim Mamuśkom
 życzę dużo cierpliwości, wytrwałości,
 samych dobrych decyzji,
kondycji, by zdążyć za Pociechą, 
 pełnej głowy kreatywnych pomysłów,
tysięcy słodkich pocałunków,
samych naszyjników z dziecięcych ramion,
tylko pięknych bajek,
wielu satysfakcjonujących chwil, 
i wiary w to, że jesteś najlepszą MAMĄ na świecie!!!
 Życzę każdej z Was również tego, by mimo wszystko pozostała w Was odrobina Dziecka!
  
Radosnych dni nie muszę Wam życzyć, 
ponieważ każdy dzień z dzieckiem jest piękny, cudowny, niepowtarzalny i radosny!




   Świętujcie Kochane!     
I pamiętajcie, że jesteście najlepszymi Mamusiami na świecie!!!


                               Pozdrawiam!                                         #Karola#

2 komentarze:

  1. Pieknie napisane! Widac, ze macierzynstwo daje ci wiele radosci, szczescia i satysfakcji. Trzymaj tak dalej i czekam na kolejne wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień Mamy, Najpiękniejszy Dzień. Mój pierwszy, taki wyjątkowy. Chciałabym, aby wszystkie te dni były takie magiczne, jak ten - chyba każda Mama, która przeżywa swoje święto pierwszy raz czuje się taka wyjątkowa. Karolciu bardzo dziękuję za życzenia. Chciałam Ci powiedzieć, że jesteś jedną z najlepszych Mam na Świecie ( a z pewnością w tym powiecie;)), zapewne Twoja Nastunia kiedyś Ci to sama powie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)