piątek, 15 maja 2015

Mamy Ząbek!!!




Miał być wpis o zakupie pierwszych bucików, jednak stało się coś ważniejszego w naszym życiu!!! 



Anastazja kończy dziś 11 miesięcy i w wigilię tego dnia w buzi pojawił się zębuszek, - mały, śliczny i szalenie ostry ;)   Nie muszę chyba opisywać cóż to była za radość dla najbliższych i jakież to mieszane uczucia wirowały w mej głowie. Mimo zapewnień innych Mam ciekawa jestem jak przeżyje pierwsze spotkanie mojej piersi z owym ostrym przyjacielem ;)



Jeśli chodzi o symptomy przepowiadające pojawienie się pierwszego zęba – oprócz ślinienia, gryzienia wszystkiego co zmieści się do ust i marudzenia nie zauważyłam nic niepokojącego.

Szczerze mówiąc obawiałam się rozpoczęcia procesu ząbkowania w tak późnym miesiącu, bo jak mawiają – dzieci mają twarde dziąsła i wyrzynanie się ząbków sprawia im większy ból niż w 4-6 miesiącu. Ale wolę nie zachwalać, bo jesteśmy dopiero na początku naszej zębuszkowej drogi ;)



Czekamy na kolejne  - mam nadzieję, że również obejdzie się bez gorączki i innych nieprzyjemności ;)


Tymczasem rozpiera nas duma ;) 

No i czekam na prezent od Tatusia, jako że pierwsza zauważyłam ząbka ;)   nie lubię przesądów, zabobonów i stereotypów ale ten akurat mi się podoba ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :)