środa, 29 lipca 2015

Zacna Dyszka - najlepsze teksty po porodzie

Kolejna odsłona z serii Zacna Dyszka. 

Tym razem najzacniejsze teksty jakie słyszałam zaraz po porodzie ;)

  1. No wreszcie urodziłaś!!! - No wreszcie ;)
  2. I jak poród? Bolało? - Nawet nie zdążyłam nic poczuć... ;)
  3. To kiedy następne dziecko? - Jak tylko wrócę do domu to bierzemy się ostro do pracy... a co!
  4.  I co ładna ta Wasza córeczka?  - Pytanie!!! Oczywiście!!!  Dla nas Najpiękniejsza!!!
  5. Ale ona maleńka! - Chyba wszyscy spodziewali się zobaczyć 10 kilogramowego noworodka ;)
  6. Ale brzuch to Ci duży został. - Bez komentarza!
  7. Ale masz mleczarnie (w sensie duże piersi) - Dziwne żebym przed ciążą miała miseczkę C a po porodzie B, co nie?
  8. Chodzisz "jakby Cię z krzyża zdjęli" - ciesz się że nie widzisz jak siadam ha ha ha ;)
  9. Nie żałujesz, że nie miałaś CC? Wyobraź sobie, że nie... no może poza stresem związanym z wizytą kontrolną u ginekologa i pierwszym zbliżeniem ;)
  10. Jak mam tak źle wyglądać po porodzie to chyba nigdy nie zdecyduję się na dziecko - Milczę i padam z wrażenia!
Dodałabyś coś?  ;)

8 komentarzy:

  1. A jaka będzie kolejna zacna dyszka?

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedz godna osoby wykształconej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem skąd ta ironia? Odrobina cierpliwości a dowiesz się jaka będzie kolejna Dyszka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym dodała jeszcze - brzuch Ci został i wogóle jesteś gruba. Musisz karmić co zgubisz co nieco. A poza tym wszystko świetnie ujełaś! Najlepsze teksty to 8 i 10 - powaliły mnie na kolana hahahahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak usłyszeć taki komplement po porodzie, przykre ale prawdziwe :-(

      Usuń
  5. Teksty świetne. Niektóre słyszałam po kilka razy! Czytając te teksty cały czas się uśmiechałam ale i tak najzabawniejsze są twoje komentarze do nich. Też jestem ciekawa kolejnej dyszki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)