czwartek, 16 kwietnia 2015

Przytulaj mnie!

Czytałam o tym, że dziecko czuje nasze emocje, jednak moja córcia totalnie mnie zaskoczyła. Zawsze lubiła się przytulać, ale od kilku dni najchętniej robiłaby to w każdej chwili kiedy jesteśmy razem. Zastanawiałam się dlaczego i...  oświeciło mnie po niemalże tygodniu. Mamusia jest smutna, więc muszę poprawić jej nastrój! A taki spontaniczny przytulasek od naszej pociechy potrafi rozwiać najciemniejsze chmury. I ona najwidoczniej już o tym wie!!!

 Ot taką mam mądrą Córeczkę!

2 komentarze:

  1. A może jest tak że mama wróciła do pracy???córeczka nie widzi Cię kilka godzin a później nadrabia "stracony" czas.....u nas tak to właśnie wyglądało po pracy moja córcia nie opuszczała mnie ani na chwilę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie, jestem w domu, spędzam z nią całe dnie... i noce ;) Dlatego tak jak piszesz - strach pomyśleć co będzie kiedy pójdę do pracy ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń

Dziękuję za komentarz :)